Lost in translation???

utorok 7. septembra 2010

Bubu, Yogi, Peace and Love and some spahgetti

Takže už môžem oficiálne povedať, že je polovička späť. Bubu and Yogi reunion.

Po 3 týždňoch samoty mám zas dôvod tešiť sa na ďalší deň. Krásny to pocit vyplnenia toho prázdneho miesta, keď sa spoza samootváracích dverí na Swechate zjavila známa vysmiata tvár a hodila sa mi do náručia. Tak už nie som na tento šialený svet sama. Svet je hneď krajší a ľahší. Čo tam po tých temných chvíľkach.

Yogiho príchod sme hneď oslávili domácimi špagetami so smotanovo-syrovou omáčkou.
  • Jeden balíček špagiet, 
  • smotana na varenie, 
  • dve bambína, 
  • nakrájané šampiňóny v konzerve, 
  • čerstvá bazalka z kvetináč
a moje cestovinové šialenstvo môže začať. Stačí ohriať smotanu na varenie, pridať bambinka, nechať zovrieť nech to trošku zhustne, pridať šampiňónky, trošku ešte povariť a poliať tým špagety, na záver pridať čerstvú posekanú bazalku a jedno mňamko je na svete...


P.S. Ďakujem všetkým, čo ma povzbudili, aj za komentáre hádam už bude len lepšie:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...