Lost in translation???

štvrtok 23. septembra 2010

Z archívu

Pokračovanie malej ukážky môjho archívu..

Každý rád nakupuje niečo iné a hlavne niekde inde..
Finančná kríza už aj v Prahe
Trošku komplikovanejšie umývanie v Anglicku... Ako to tí ľudia robia aby sa nespálili a ani nezmrzli?

Pamiatka na Lady Di...

Ďalšia fotka bola čistá momentka v Berlínskom múzeu.

Túto som síce nefotila ja- samozrejme- ale neskutočne sa mi páči. Jednoducho Heidi..
Orchidea. Milujem tieto kvetinky.. Ako sme sa preťahovali, chlapák mi kúpil jednu do izbičky. Phalaenopsis. Moja Lily v kvetináči menom Marshall... :)

Ďakujem za prezretie... Zatiaľ sa majte krásne..

2 komentáre:

  1. tie kohutiky na umyvadle ma pobavili =))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to uz tak niekedy byva, ze nahodne fotky su najlepsie - ta s krizom parada :-) orchidei milujem rovnako.... a drz sa, snehulienka!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...