Lost in translation???

utorok 21. septembra 2010

Ťažký život námorníka na suchej zemi

Musela som použiť časté slová môjho otca.. Hold je to pravda.. V pondelok mi konečne začína škola a normálne sa teším, že si tam oddýchnem!!! Áno čítate správne.. Povedala som to... Je to vonku.. Už som sa oficiálne zbláznila z roboty.

Posledné dva týždne pracujem odnevidím donevidím. Dnes padol môj osobný rekord. 11 hodín. A to som brigádnička. Čo tam po tom, že je to protizákonné. Zamestnávateľ s tým očividne nemá problém. Už som v takom štádiu, že mi príde aj celkom vhodné prespať v kancelárii. Dosť bieda, no nie?

2 komentáre:

  1. poznam taketo stavy.. :) drz sa aspon bude na nove boticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uz je je...na nove nohavice, jeden salik, jednu satku, jeden svetrik....aaaa este na tasku bude a na kabatik a samozrejme boticky...joooj nepustajte ma samu nakupovat prosiiim:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...