Lost in translation???

utorok 7. septembra 2010

Fall is coming, the TV will be burning

Citeľne sa pomaly ale isto blíži jeseň, jedno z mojich 4 najobľúbenejších ročných období:)

Ja som jeden z tých mála divných ľudí, čo sa aj celkom tešia do školy. Už odmalička milujem (a samozrejme aj nenávidím, zas nie som až tak divná) tie posledné letné dni. Teším sa na prvý školský deň, keď po dlhom čase zas uvidím všetkých spolužiakov. Tento rok sa obzvlášť teším, lebo konečne budem môcť chodiť na našej úžasnej škole aj na predmety, ktoré ma možno aj budú baviť. Totiž vo štvrtok budem oficiálne študentka č. ročníka na vysokej so zameraním na marketing. JUCH.. Nebojte sa tento ošiaľ pominie po 2-3 týždňoch dochádzania do školy a pendlovania medzi robotou, onou milovanou alma mater a Stupavou.

Ďalej sa teším na to, ako lístie na stromoch pomaly zhnedne a opadá a budem mať chuť sa ním ohadzovať, potom ma táto chuť prejde pri pomyslení na množstvo živočíchov žijúcich v tej kope lístia. Túto chuť vymení zas chuť zabaliť sa do periny a pustiť si nové diely mojich obľúbených seriálov. Countdown pomaly začína, keďže už 14.9. bude premiéra novej série GG.
 

Deň na to môžme sledovať Lux, Cate a Baze a ich Life unexpected (celkom chytľavý to seriálik).

 
21.9. sa zase nedozvieme, ako Ted stretol tú matku svojich unudených detí v HIMYM-och.

 
23.9. nás znova pobaví nestarnúca Monica v Cougar town.


Avšak najviac sa teším na premiéru mojej najobľúbenejšej Greysinky,keďže posledná séria mala asi jeden z najlepších koncov, som zvedavá čo sa bude diať teraz...


Tešíte sa na niečo konkrétne aj vy?

2 komentáre:

  1. zboznujem gossip, no este viac Life unexpected - skvely serial ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si to stiahla po tom , čo som si o tom prečítala na tvojom blogu. za dva dni fuc, skoda ze bolo tak malo dielov..aj ked z tej Lux niekedy nemozem...rozum stoji..

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...