Lost in translation???

utorok 7. septembra 2010

Farby, laky a iné chemikálie:)

Priznám sa som veľký fanúšik lakov. Síce to strašne ničí nechtíky, ale pekná manikúra povie o človeku svoje.

Do pozoru!
 Tu je vzorka vyvolených, čo používam najčastejšie (resp. je presídlených do Stupavy a neskrývajú sa v starom byte)

Neviem ako vy, ale ja si pri výbere lakov moc nepotrpím na značku, resp. cenu. Keďže každé štyri dni, farbu mením, mínam ich jedna radosť a zas peniažky netlačím, postačím si aj s takými tými jedno-eurovými-značkami ako sú essence, s-he a miss sporty:)


 Vždy som bola fanúšikom skôr bledších odtieňov, francúzska manikúra je môj top:) Ale poslednú dobu sa snažím experimentovať. Obľúbila som si aj rôzne odtiene červenej, od tmavej až po peknú jasne rajčinovo červenú (tá v strede na fotke nižšie). Tá do rúžova naľavo je môj najnovší úlovok, pekná letná farba.



Momentálne zháňam nejaký pekný odtieň sivej, čisto sivej, bez trblietok, ale nikde neviem nájsť, takže ak má niekto návrh, kde ho zohnať, sem s ním.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...