Lost in translation???

utorok 7. septembra 2010

Farby, laky a iné chemikálie časť 2. :)

Dlhé, krátke, rovné, kučeravé, rozštiepené, suché, husté, riedke. Treba sa o ne starať, lebo je to jedna z prvých vecí, čo si človek na nás všimne.Ich kvalitu ovplyvňuje nielen vonkajšie prostredie, počasie ale aj naše duševné rozpoloženie.

Vlasy

Ja sa pýšim dlhými, rovnými, hnedými vlasmi, so sklonom k štiepeniu a rýchlemu masteniu. Každý druhý deň si ich umyjem a ošetrím rôznymi prípravkami. Tu sú moji statoční pomocníci:


Ako skoro každá žena s rovnými vlasmi túžim po peknej kučeravej hrive:) A keďže mám celkom dosť ťažké vlasy, celkom ťažko dokážem vykúzliť kučery, ktoré by vydržali dlhšie ako 2 hodiny, preto stále hľadám ten správny lak na vlasy. Momentálne mám  Wellaflex shiny hold hairspray ultra strong, pričom stále potrebujem spotrebovať polovicu dózy na jeden dlhotrvajúci účes. Keď už vytiahnem kulmu a snažím sa čarovať, použijem aj penové tužidlo značky Lybar Absolute curly, ktorú som dostala ako vzorku zadarmo.
Aby boli vlásky pekné a zdravé, používam po každom umytí balzám na vlasy od Herbal Essences, ktoré dodajú vláskom krásny lesk. Okrem toho používam aj regeneračný expres balzám od Schwarzkopf Gliss Kur, ktorý asi nemusím ani predstavovať a mnohé z vás ho poznajú. Ja som si ho obľúbila pre jeho vôňu a vďaka nemu sa vlasy ľahšie rozčesávajú.


Týchto dvoch pomocníkov si tiež neviem vynachváliť. Zas raz jedna vzorka od Lybaru- extra silný gél na vlasy. Keďže mám dlhé a ťažké vlasy, ktoré rýchlo splyhnú, používam ho hlavne na vytvorenie objemu v oblasti už vyrastenej ofinky alá bujná hriva Kristen Stewart:) Suchý šampón Swiss o-par je skvelý v prípade, že ste sa zobudili s vlasmi, ktoré pravdepodobne v rámci dňa budú vyzerať mastné akoby tri dni neumývané, alebo ak idete na pár dní na chatu a nechcete si zobrať veľké balenie šampónu. Tento môj je vo forme spreju, lepší je taký ten vo forme púdru značky Amica. Samozrejme netreba to s ním preháňať, predsa len pocit čerstvo umytých vláskov je na nezaplatenie a tiež to nie je najzdravšie pre pokožku hlavy.



Nasledujúci výrobok si neviem vynachváliť, síce je trošku drahší, ale vlásky sú po ňom neskutočne lesklé. Predstavujem vám olivovú krémovú kúru na vlasy značky D´oliva. Žiadna novinka, že všetko, čo obsahuje výťažky z olív sú to pravé orechové pre vlasy.


K mojim ďalším obľúbeným pomocníkom je aj penové tužidlo od Schwarzkopf Taft, ktoré dodá vlasom objem.

Akých vlasových pomocníkov používate vy??

1 komentár:

  1. Ja mám suché vlasy, ktoré potrebujú o čosi väčšiu starostlivosť. Samozrejme prípravkov by som si vedela navyberať, maska Kérastase je pre moje vlasy asi naj! Ale momentálne mám tú menej finančne náročnú kombináciu takže Syoss a ako masku aj ja používam Dolivu a myslím, že je celkom dobrá:) jedna z tých lepších.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...