Lost in translation???

sobota 11. septembra 2010

V pazúroch Hollywoodu

Táákže. Posledné dni sa, ako to ja nazývam, kultúrne vzdelávam... Čo to znamená??

Po veľmi dlhom čase som navštívila kino a bola som ochotná minúť 6 eur, vlastne 12, pretože tá malá feministka vo mne zčasu načas utratí dáky ten groš aj na svojho chlapa, aby bol na mňa hrdý a chválil sa, že na mňa toľko nemusí utrácať (čo ale skutočne pravda, ja si na darčeky nepotrpím a nenávidím prekvapenia), aby som si mohla hodinku a pol posedieť vo veľkých kreslách spolu s 80timi neznámymi ľuďmi, počúvala chrúmanie popcornu a nachos, šušťanie chipsami, colu sŕkanú slamkou z tých orosených papierových pohárov a komentovanie ľudí deja filmu a prezrádzanie, čo sa stane a komentovanie "typického humoru" herca, resp. tanečníka Adam G. Sevaniho, ktorý si zahral mmm v 3 filmoch a hádzal vtipy, čo mal napísané v scénari... Ale "vem to ďas" za tu atmosféru... Inak pamätáte si keď sa platilo za lístok len úbohých 50 korún, čo vtedy pre mňa bolo už až až???!!!

Takže vo štvrtok sme sa s chlapom vybrali konečne do kina. Keďže milujem tanec, milujem hudbu a MIIIILUJEM filmy, išli sme na Step up 3...avšak nie 3D predsa len s mojím zrakom neviem, či by som všetko videla.


A dojmy?? Uf uf zmiešané.. Výber hercov dosť slabý, tanečné kreácie vydarené, dej skôr podpriemerný- očakávaný.. Hlavná predstaviteľka sa podľa môjho názoru až moc podobala na Brianu Evigan z Step up 2, dokonca aj niektoré pohyby mala veľmi podobné. Rick Malambri, "wannabe nový lamač ženských sŕdc", teda asi nebude nikdy ašpirovať na Oscara, pohľad naňho bol niekedy celkom príjemný nepoviem, no viac ma zaujal "robot" Chadd Smith nazývaný aj Madd Chadd, na ktorého priateľ ako správny ajťák zadrel, to je spravené počítačom že?? Taktiež ma prekvapila Alyson Stoner (zahrala si kamarátku Moosa), ktorá má úž celkom dosť filmov za sebou (napr. Cheaper by the dozen), no ja som si spomenula, ako tancovala vo videoklipe Missy Eliott- Gossip Folks, kedysi vééééľmi dávno.

Takže sumasumárum, dalo sa na čo pozerať z tej tanečnej stránky, no zo sérii Step up filmov u mňa na poslednom mieste. 5/10 (a to hlavne kvôli choreografiám)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...