Lost in translation???

streda 8. septembra 2010

GG fashion battle- Taylor Momsen

 Little Jenny, malá Danova sestra, wannabe kráľovná, malá dealerka, povedzme že zneužitá Chuckom... Mmm čo tej Taylor ešte navaria v tom seriáli, tak to som celkom zvedavá.
Tak čo napísať o tejto slečne. Začínala ako malá Cindy Lou Who v Grinchovi po boku Jima Carreyho, bola na castingu na Hannah Montana, v GG bola najskôr neskutočne sladká a naivná, teraz len žasneme koľko čierneho jej na tie oči ešte napatlajú. Ja osobne nie som nadšenec tejto jej premeny na tvrdú rockerku aj keď má celkom pekný hlas a jej pesnička Make me wanna die mi občas zaznie v MP3, nie je to moja šálka kávy. Niekedy, keď sa pozriem na tie jej kreácie až mi sánka padne, ale nie v tom pozitívnom slova zmysle.

Princezničkovské začiatky


A tá žltá jej tak svedčala....
Prechodné obdobie

Obdobie "stále si nie som fest istá"

Obdobie kože, sieťovaných pančušiek, strašidelných očí, drsného bezďáckeho štýlu alá Courtney Love

Trošku nezvyčajné fotky mladej Taylor
S hnedými vlasmi
Topánky podľa Taylor

Takže píšte, ktorá je pre vás ta naj..:)

You know you love them... 
                                     XOXO 
                                              Gossip Girls 

4 komentáre:

  1. Teraz je to dobre, ale uz je to take az moc prehnane sa mi zda. Obcas je aj takyto styl dobry, ale stale?
    Na zaciatku sa mi pacila v tych zelenych satoch. Tam bola taka pekna, elegantna. Pride mi to take najuprimnejsie.
    V prechodnom obdobi a v obdobi kedy si stale nebola uplne ista, mi prisla najvkusnejsia.
    A teraz uz sa hra na nejaku "fetandu" ci co.
    S hnedymi vlasmi nadhera.
    Boty sa hentake kupuju v sexshopoch takze pre mna rozhodne velke NIE. Nemam rada vulgarnost.

    Inak, perfektny blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uprimne sa mi anjvaic pacila v jej zaciatkoch GG, teraz mi pride ze: Kurt zomrel Courtney už je stara tak pridem ja...proste vobec sa mi enpaci etnto styl, radsej by som uvitala t malu hnusobu s GG nez TOTO.
    Slecna Napoleonova ma pravdu pride mi to vulgarne a nevkusne.



    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. heh celkom prekvapujuce ze komenty dostala prave taylor..aj ked zas na druhej strane asi to az tak velmi prekvapujuce nie je, kedze sa za tie 3 roky najviac zmenila..
    fetanda:) skvele pomenovanie:)
    @Juliette:aj mne sa viac pacila na zaciatku..bola apson taka mm zenska resp. dievcenska..teraz sa to uz ani neda zadefinovat..

    @Slecna Napoleonova:inak dakujem za pochvalu;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hahaha tak tenhle prispevek me nemalo pobavil :)) super! nikdy moc nenarazim na fotky v prubehu casu na jednom miste, ale vzydcky kdyz jo, je to super :D ty komentare k jednotlivym castem jsou skvely :D

    http://in-the-waste-land.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...