Lost in translation???

utorok 14. septembra 2010

My favourite youtube channels

Ako ste si možno už aj všimli, jednou z mojich úchyliek je trávenie času so zapnutým youtubom. Minulé leto mi slečna M. poradila jeden z mnohých kanálov na youtube a ja som sa vrátila v čase fúúúú pekných 10, 15 rokov dozadu. Išlo totiž o kanál  BH90210 original, kde nejaká dobrá duša uploadla staré diely Beverly Hills 90210. Opäť rozkvitla moja láska k Dylanovi McKayovi, pobavila som sa na účese Brandona v úplne prvom dieli a nehovorím  tej móde, čo strašne fičala začiatkom 90tych rokov no krása. Tak nejak sa začalo moje surfovanie na vlnách menom youtube. V tomto príspevku by som sa chcela podeliť s niektorými kanálmi, ktorých som pravidelný "sledovateľ."

Medzi moje najobľúbenejšie patrí určite channel make-up artistky Kandee Johnson, ktorá skrášľuje mnohé celebrity, pracuje pre rôzne TV kanály ako sú MTV/VH1, CNN, ABC, CBS a iné. Vo svojich videách pomáha nám normálnym ženám ako sa správne nalíčiť, napodobniť štýl známych ľudí, či vytvoriť si masku filmovej postavy. Napríklad Snehulienky;)
Kandee Johnson as Snowwhite

Okrem iného má aj svoje blogy. Toto je jeden z nich. Naozaj odporúčam pozrieť a žasnúť nad jej šikovnosťou.

Ďalšou šikovnou slečnou je Julia alias Misschievous.  Pochádza z Zurichu, keď mala 8 rokov, presťahovala sa s rodičmi do Kanady. Je veľmi šikovná. Táto slečna robí rôzne make-up a hair tutorials. Hodnotí kozmetické výrobky, ktorých má neskutočne veľa (potom, čo som videla jej zásoby, uff sen každej ženy). Jej vlog som zhltla za jeden večer.
Misschievous

Pokiaľ si rady vymýšľate nové účesy, dávam vám do pozornosti ďalšiu slečnu Binosusume. O tejto slečne až tak veľa neviem, len to že očividne pochádza z ázijskej krajiny. Na začiatku si zakrývala tvár, takže ani netuším, ako presne vyzerá, ale pokiaľ zháňate inšpiráciu na účes na ples, stužkovú či beániu, tu ju určite nájdete.

Ďalším obľúbeným vlogom je MakeupByTiffanyD. Chvíľku mi síce trvalo, kým som si na ňu zvykla, na jej štýl prednesu, ale pokiaľ sa nudíte a máte chvíľku čas, tiež je tento vlog vhodný vzhliadnutia.

Panacea81 ma zaujala hlavne preto, že je na nej vidno, že je to jedna normálna baba, ktorú jednoducho baví hrať sa s tieňmi, púdrami, make-upmi a je naozaj úžasná. Kebyže ju stretnete niekde na ulici, vôbec by ste na ňu nepovedali, že je taká šikovná. Skrátka bomba. Vie čo je na nej krásne a to vie patrične aj zvýrazniť. Klobúk dole.

Samozrejme musím spomenúť slečnu, s ktorou som začínala. Hľadala som nejaký vhodný účes na beániu a našla som. Musel byť rýchly, lebo by som ho robila na poslednú chíľu, JEDNODUCHÝ, lebo by som ho robila JA a pekný, lebo tak som chcela pekne vyzerať, no nie? Xteener má neskutočne krásne vlasy, lesklé a napriek tomu, že to vyzerá, že ich dosť poškodzuje častým tupírovaním, natáčaním a bohviečím, stále vyzerajú nesmierne kvalitne a zdravé.

A o dačo takéto som sa pokúšala:)

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...