Lost in translation???

nedeľa 12. septembra 2010

Dôveruj ale preveruj, aneb aj kôň má štyri nohy a predsa sa podkne

Keď sa ja raz pustím do mojej obľúbenej DM-ky, nie je možné, aby som odišla naprázdno. A odkedy som majiteľka krásnej fialovej kartičky, mám dôvod sa tam vracať čoraz častejšie, veď zaplatím trošinku menej než bez nej, no nie?

Môj úlovok

 Moja dušička strašne túžila po čiernej ceruzke na oči, ale nie takej tej klasickej, ale niečo na štýl tekutých liniek. Najskôr som držala v ruke jednu s veľmi tenučkým štetečkom. Vyskúšala som na ruke, či nakreslí vhodnú linku. Už som si ju chcela zobrať, ale  moje srdiečko zajasalo, keď som si všimla čiernu Black mania, carbon black eyeliner, ktorá má pekne tvarovanú mmm ako to nazvať špičku? Jednoducho bola tvarované došikma, čiže vhodná na "mačacie linky." Tak šup s ňou do košíka. No ja trdlo som ju zabudla vyskúšať. Ani neviete aké sklamanie nastalo doma, keď som si konečne skúšala a som zistila, že buď je stará alebo čo, skrátka žiadna farba nevyšla, len sivá tekutina. Reklamovať som ani nemohla, slečna pokladníčka mi dala len potvrdenie, že som platila kartou a nie normálny blok. Poznáte to, keby bolo keby, boli by sme v nebi a ja by som mala tú pôvodnú ceruzku.
Predmet doličný, prosím vyvarovať sa nabudúce. Plus rúž Femme fatale
 Aspoň, že zbytok úlovku bol vydarený. Došiel mi môj obľúbený bordovo-hnedý rúž, tak bolo treba dokúpiť preistotu nástupcu. Plus dlho hladaný šedý lak. Síce som pôvodne chcela o dosť svetlejší, nakoniec lakov nie je nikdy dosť..

No najlepší kauf boli produkty značky Garnier. Síce šampóny tejto značky my akoby vysušovali vlasy a akoby strácali lesk, s týmito som nadmieru spokojná. Predovšetkým s regeneračný krémikom na ruky. Sú pekne hydratované, hladké na dotyk a povedala by som, že je aj vodeodolný. Aj po umytí je cítiť ešte jemná vrstva na pokožke. A samozrejme antiperspirant Garnier mineral. Antiperspiranty moc nekupujem, lebo môžu akokoľvek hlásiť, že nezanechávajú stopy, biele mapky tam sú a vždy aj budú, tento je celkom fajn.

Nakoniec pridávam ešte dva darčeky od môjho chlapáka a jeho maminy. Jedným je lesk na pery (zas a znova) značky Mary Kay, druhým je obal na môjho krásavca ThinkPada z Bazílie. Môžete dvakrát hádať, ktorý bol od koho... Napoviem chlapák je ajťák:) Okrem toho som dostala nové flipflopky (v septembri...a o dáke to číslo menšie- človek by si myslel, že po 4 rokoch ten druhý bude vedieť aspoň veľkosť oblečenia odhadnúť, ale asi chcem od chlapa veľa, no aspoň by som nedostala tričko veľkosti vhodnej pre 7 ročné dievča:)) Vedeli ste, že v Brazílii im hovoria Havaianas? Vďaka jednej značke, tam dosť populárnej?
Celkom podarený, vhodný do každej kabelky
Podarovaný reklamný predmet:)
Havaianas
Moje sú úplne jednoduché, celé červené...

5 komentárov:

  1. tak ja som presne taky isty dm-kovy typ ;)
    super ulovky

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je uz choroba:) ja by som tam dokazala celu vyplatu nechat..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten garnier na ruky pouzivam aj ja. je najlepsi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dm-ka nás raz všetkých zničí :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...