Lost in translation???

sobota 11. septembra 2010

My life in pictures

Keďže mám akurát trošku sentimentálnu chvíľku a prezerám si môj súkromný archív, chcem sa podeliť s tými najkrajšími obdobiami v mojom živote..Fotky nie sú úplne tip top... Nijak špeciálne upravované, normálnym digitálnym foťáčikom robené...



Najlepšia dovolenka, na akej som bola. 2 roky dozadu. Chorvátsko ostrov Krk. Dovolenka "nablind". 3 baby a môj chlap. 4 dni. Ale sa mal. Takýto sme mali výhľad. No krása..

Na nákupoch... Mmm vidíte rozmanitý tovar v Gift shop-e?? Ujo sa až nevie rozhodnúť, ktoré pásikavé tričko si vybrať...

The perfect babes to chill with... No neodfoť sa:)

VIP klub... Kto by povedal,že sa niekto bude fotiť pri odpadkovom koši...:) Ja nie a ejhľa.. Nikdy nehovor nikdy:)

Čím som chcela byť ako malá? Mmmm asi kvetinárka.

Teraz trošku sebavedomia... Čo je najkrajší darček pod stromček???
JA!!!!!
Alebo skôr vianočná reklama na Kofolu po 15 rokoch...

Na návšteve u Harryho Pottera. Síce v Cambridgi, ale pokiaľ internáty sú v takýchto budovách a v takom prostredí, fajn.. Beriem.

A čo som robila v Cambridgi? Išli sme s chlapom na stretnutie ajtičkárov. Jediná z 2 báb medzi 50 ETičkármi. No čo vám poviem... Tak moc ho ľúbim:) Keby tam len nebola taká strašná zima..
Si aj ty IT?
Ajajáááj 80.te roky... Dúfam, že táto móda sa tak často vraciať nebude:)
Tanečné číslo zo stužkovej
A malá pusa na záver priamo z Groningenu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...