Lost in translation???

streda 8. septembra 2010

Farby, laky a iné chemikálie časť 3. :)

Posledný príspevok zo serie Farby, laky a iné chemikálie patrí prípravkom na pleť. Tiež ako pri vlasoch záleží výber od typu pokožky. Keďže moja je suchá s mastnejšou T-zónou, s ojedinelým výskytom akné (lepšie povedané raz za mesiac, keď viem, že sa blíži návšteva, tak sa snažím pleť hlavne hydratovať a zčasu na čas prečistit.



Keď sa na pleti objaví nejaká tá vyrážka, siahnem po osvedčenom Clean & Clear-e. Používam ho už od mojich násťročných čias. Keďže mal môj brat pomerne silné akné, často mi ho kradol a aplikoval ho len na postihnuté miesta. Časom sme zistili, že to malo trošku neblahý vplyv na rast bratovho ochlpenia na brade a líciach, ktoré si často čistil Clean & Clearom. Síce je to len náš odhad, predsa len oparne s častým používaním, hlavne čo sa chlapcov týka. Pokiaľ sa mi na tvári zjaví lem jeden osamelý jazdec, používam tyčinku Od Oriflamu Tea tree blemish solver v podobe tekutiny (viď. obrázok) alebo tyčinky spolu s korektorom.


Niekedy dokonca potriem dané miesto troškou zubnej pasty, ktorá miesto pekne vysuší.
Raz za čas použijem pleťovú masku alebo peeling. K obľúbeným peelingáčom patrí Gommage gourmand od Yves Rocher s príjemnou marhuľovou vôňou. Predtým si však dám pleťovú masku od Oriflamu s výťažkami z rajčín. Momentálne mám novinku Planet Spa, ktorý má pleť pekne rozjasniť. Dostala som k tomu aj masážny valček, ktorým sa krém vmasíruje do pokožky na tvári a krku. Vynikajúce na relaxovanie.




Keďže priateľova maminka pracovala ako Mary Kay lady, mám v zásobe aj pár produktov z tejto značky. Pochvaľujem si predovšetkým revitalizujúcu masku, po ktorej je pleť pekne hladká. Ďalej obsahuje táto sada čistiace tonikum, zvlhčujúce krémy a krém na a po opaľovaní. Žiaľ, táto značka je pomerne drahá a pre zrelšie solventnejšie dámy.

 
K ďalšim mojim obľúbeným produktom patria denné krémy, ktoré používam hlavne v sychravom počasí a po kúpeli. Milujem červený Garnier Ultralift, ktorý je síce pre zrelšiu pleť, ale pekne napne pokožku, zvláčni ju a nádherne voní. Ďalej mám rada klasiku t.j. krémy značky Nivea. Doma ich používame už od nepamäti. Pre tých čo nemajú rady tú mastnú a ťažšie rozotierateľnú variantu, odporučujem Nivea soft, ktorá sa ľahko vstrebáva.
 


Na veľmi suchú pokožku, na rukách, lakťoch a v lete na chodidlá zničené od kameňov a pieskom , používam krém Excipial U Lipolotio, ktorý sa dá zakúpiť v lekárni. Pomáha taktiež na nepekné biele škvrnky, ktoré sa niekedy ukazujú na zošúpanej opálenej, resp. spálenej kože a je ťažké sa ich zbaviť.


To je zatiaľ všetko. Neskôr sa ešte k tejto sérii "Farby, laky a iné chemikálie" vrátim. Zatiaľ môžte nechať nejaké postrehy, rady, či odporúčania.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...