Lost in translation???

nedeľa 19. septembra 2010

The treasure chests

Do čoho si ukladáte svoje poklady?? Ja mám hneď dve truhličky pokladov. Jedna je po babičke, pôvodne v nej schovávala mašle. Tá druhá je darček od chlapákovej maminky. Vnútri sú aj štetce na líčenie a zrkadielko. Keď raz budem veľká asi si kúpim stojan na náhrdelníky a náušnice, lebo takto sa to odtiaľ ťažko loví, no nemám to srdce sa ich zatiaľ zbaviť.
A zopár pokladov, čo mi prirástli k srdcu..

Darčeky od polovičky k promócii a k meninkám..
Nepravý vintage:)
Priamo z Grécka od slečny M.
Od Lottky
V znamení srdiečok
Stužkový

1 komentár:

  1. ta druha truhlica je pekna, ja mam svoje poklady v bodkovanom kufriku ktory mi davno doniesol "ježiško"

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...