Lost in translation???

pondelok 16. augusta 2010

You make me feel like i´m living a teenage dream

Sú to len dva dni. čo sa môj drahý vydal na ďalekú cestu do Brazílie, ale už mi to príde, akoby to boli 2 týždne.

Každý, kto mal to z pekla šťastie a stretol svoju spriaznenú dušu, trávil s ňou každú možnú chvíľku a zrazu nastal ten čas odlúčenia, aj keď iba chvíľkového (v porovnaní s dvojročným odlúčením jednej mojej momentálne šťastne zasnúbenej kamarátky ešte za čias stredoškolských) pozná ten pocit. Zrazu si pri každej pesničke, každej scéne z romantického filmu vybavíte danú osobu a poviete si "Áno, presne takto je to s nami". V mojom prípade sa jedná o prvú možnosť a nezostáva mi nič iné len čakať a pospevovať si spolu so slečnou (zatiaľ) Katty Perry "You think I´m pretty without any make up on..."

Enjoy jeden neskoro letný hit:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...