Lost in translation???

nedeľa 22. augusta 2010

Hey Lady and Tramp! Say you don´t want it!!!


Ta dva dni dozadu som videla video od One night only a žasla som ako nám Emma Watson dospela. Pozrela som na poličku, kde pekne v pozore stojí 7 kníh o Harrym Potterovi (no áno priznávam, vyrástla som na ňom:)) a zaspomínala na staré zlaté časy. Asi veľmi staré časy, keďže Emma nám od prvého dielu trošku povyrástla.
Dnes je tvárou Burberry a myslím, že sa jej zhostila celkom obstojne.
S bratom




Už nech je jeseň, popadané lístie a čas na kabátiky
Aj keď najnovšie neviem, či krátke vlasy bola zrovna najlepšia voľba.
Videoklip k pesničke... No nie sú zlatí...Nová verzia Lady a Trampa:)

5 komentárov:

  1. Krátke vlasy zvolila vraj aj kvôli postave v nejakom filme. Tak som zvedavá, čo to bude!
    Aj keď súhlasím, ja som u nej za dlhé. Ale hodí sa jej asi všetko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj podla mna lepsie su dlhsie...Takto mi strasne pripomina Charlize Theron..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pridavam sa k tomu, ze dlhe vlasy boli ovela krajsie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si myslim ze kratke vlasy jej velmy pristanu ale myslim si ze v dlhsich bola krajsia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj podľa mňa jej dlhšie viac pristanú. Teraz vyzerá staršie ako možno je.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...