Lost in translation???

utorok 17. augusta 2010

Ach tie moje závislosti

Ukážte mi dáke stránky, na ktorých sa dá krásne zabiť čas a ja sa na ne namotkám jedna radosť. Tak to začalo s Facebookom, keď mi o ňom Naty prvýkrát povedala ešte za čias, keď ho na Slovensku poznalo veľmi málo ľudí.

Keďže som mojej závislosti menom BLOG prepadla teraz počas mojich skromných prázdnin, keď nemusím ísť skoro spať, našla som počas surfovania na rôznych blogoch ďalšiu podobnú stránku meno Looklet  ( presnejšie na blogu FashionSmajlik). Keďže som si povedala, že o 2 v noci ešte vôbec nie je čas na zalahnutie, strávila som pár minútiek, možno hodín (kto to má akože sledovať) hrajkaním sa.

Pár jednoduchých outfitov... Nech žije jednoduchosť:)


2 komentáre:

  1. tiez som podlahla tejto zavislosti.. :) a zvyknem tam stravit par.. no kto to ma pocitat ;)

    paci sa mi, ze outfity sa daju supnut aj na blog do boku, kde sa menia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tato moznost mi dako unikla..:)musim zas preskumat..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...