Lost in translation???

nedeľa 22. augusta 2010

Tribute to Zooey Deschanel

Tak túto slečnu úplne zbožňujem. Havranie vlasy, krásne modré oči, vie hrať, vie spievať. Dokonalá. Zoznámte sa so Zooey Deschanel.


Zooey (narod. 17. januára 1980) pochádza z filmárskej rodiny. Jej otec Caleb Deschanel je kameraman a jej mama Mary Jo Deschanel herečka známa zo seriálu Twin Peaks. No najznámejšia je jej sestra Emily, ktorá hrá po boku Davida Boreanaza v seriáli Bones.
So sestrou Emily
 Zooey si začali všímať režiséri po stvárnení Anity Miller v Oscarovom filme Almost famous (Na pokraji slávy). Ďalej ju môžete vidieť vo filmoch Good girl (Dobré dievča) po boku Jennifer Aniston, vianočnom filme Elf, The Hitchhiker´s Guide to the Galaxy( Stopárov prievodca po Galaxii), Failure to Launch (Lemra lemravá :) úžasný preklad) s Sarah Jessica Parker a Matthew McConaugheym, v Yes Manovi s Jimom Carreym a v neposlednom rade v mojom najobľúbenejšom (500) Days of Summer.

Okrem toho si založila skupinu spolu s M. Wardom s názvom She & Him, ktorú sa oplatí si vypočuť.
V magazínoch ju veľmi často porovnávali so speváčkou Katy Perry, z čoho obidve neboli zrovna dvakrát nadšené..Hmmm....
Zooey a Katy

8 komentárov:

  1. ja som ju prvy krat videla v Lemre a hned ma oslovila, tie jej oci a krasna farba vlasov ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ju prvykrat videla vo filme Eulogy...Mala tam jeden krasny prihovor, sice na pohrebe, ale jednoducho krasne zahrala...
    A ano tie jej oci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slečna Z je fajn :) hlavne sympatická.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je mi hrozně povědomá, nehrála v nějakém filmu?:) Možna se mi to zdá skrz tu Katy, sou si hodně podobné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aha už vím kde hrála, dokonce to tu maš napsané, jsem trubka:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D tak toto ma pobavilo:) v pohode stava sa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som ju najprv videla v Yes Manovi ale nevenovala som jej nejak pozornosť, skôr len že dobrá herečka a to je všetko. no potom som pozrela 500days of summer a tam u mňa zahviezdila. :) je úžasná, milujem jej štýl, a 500days of summer je môj najobľubenejší film btw ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...