Lost in translation???

piatok 20. augusta 2010

Tašky, tašky, taštičky

Mám ju. Som na ňu hrdá. Asi po prvýkrát som dlho neotáľala a kúpila si ju, kým mi ju niekto nezoberie.

Môj najnovší úlovok

Pásikavá si so mnou zažila svoje. Už ju mám pár rôčkov, nefunguje na nej zips, ale nemám to srdce ju poslať do dôchodku. Čierna Tally Weijlka bola darček od mamy. Vraj každá žena musí mať čiernu kabelku. Ja nie som moc ich veľký fanúšik, páčia sa mi skôr na iných, ale túto som si obľúbila.

Skúsená dôchodkyňa

Tally Weijlka
Batôžtek
Thajská hviezdica

Tento batôžtek mám už asi rok, hviezdicu som dostala od priateľovej mamči.
Handmade

Korálikovú vlastnoručne vyrobenú taštičku som dostala od maminej známej. Chúďa už je celkom dosť zničená, chýbajú na nej korálky, uško sa pomaly začalo trhať. Aby sa nerozpadla úplne, tak som ju obmotala stuhou. "It´s aliiiiive".
Vintage
Nakoniec jedna zdedená vintage, prežila nejednu beániu. Na jednej sa dokonca celá namočila našťastie do čistej vody.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...