Lost in translation???

piatok 20. augusta 2010

Weekend is coming!!!!

Takže máme tu víkend. Čo máte v pláne?? Ja sa pustím do tohto:

EMMA + Evita
Fairtrade kakao
Trošku jednoduchej babskej literatúry zozbieranej za posledné tri mesiace, keďže nebolo veľa času sa do nich pustiť už skôr. Milujem kakao, hlavne v zime, keď sneží a ja si dám šálku horúceho kakaa. Ach.. A toto fairtrade kakao odporúčam, veľmi chutné, krásne vonia a tá dózička:).


Takže pekný víkend prajem a dozkakavenia;)

3 komentáre:

  1. to máš pěknou nálož časopisů..já v poslední době ani jaksi chuť na časopisy nemám

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kniha Prílíš osobná známosť od Evity je skvelá! A to som si myslela, že to bude nejaký "odfláknutejší" príbeh, keďže bola pribalená k Madam Eve. No veľmi ma potešila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja zatial stale pracujem na Stalo sa mi vsetko..kedze je take krasne pocasie, tak sa chyta bronz konecne...ale este ma ta kniha tak nechytila .. tak som zvedava ci sa to dako rozbehne..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...