Lost in translation???

utorok 12. októbra 2010

Nikdy nie je dosť zle, aby nebolo ešte horšie

Je mi strašne ľúto, že po dlhej dobe sa ozývam a to zrovna z takého smutného dôvodu. Dnes v noci nás opustila moja stará mama. Posledný jedinec z najstaršej generácie našej malej rodinky. Je pravda, že sme s ňou nevychádzali zrovna najlepšie, (tých čiernych oviec je v našej rodine pomerne dosť), ale v takýchto dňoch človek myslí len na to, čo bolo dôsledkom mnohých roztržiek v rodine a či vôbec boli oprávnené a opodstatnené.

Žiaľ, nevyužila som ani svoju druhú možnosť, rozlúčiť sa s niekým v dobrom. Nezostáva mi preto nič iné, len myslieť hlavne na to málo dobrého a zahodiť to zlé za hlavu. Aj keď je už neskoro.

Zbohom babka.

2 komentáre:

  1. Mozno to bude zniet pre niekoho zanedbatelne v porovnani s tvojou stratou, ale mna opustil predvcerom moj psik. Bol to pre nas clen rodiny a cele sidlisko ho zboznovalo. Bol to milacik :(
    tiez som mala spociatku take myslienky, ze co som vsetko mohla spravit lepsie...
    nj, ale zivot ide dalej

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...