Lost in translation???

nedeľa 31. októbra 2010

Happy Halloween !?!?!?!?

Tak je tu koniec októbra, vianočné reklamy už fičia v televízii, o 2 týždne môžme očakávať v nákupných centrách vianočnú výzdobu. No ja sa chcem spýtať, oslavujete Halloween? Či si zatiaľ neuvedomujete tento Amerikou veľmi propagovaný sviatok?

Ja osobne moc Halloween nemusím. Od malička beriem Dušičky ako obdobie znovu vyvolaného smútku. Spomínaním na tých, čo nás opustili. Ľudia, čo celý rok neboli na cintoríne zapáliť sviečku, sa vo veľkých húfoch hrnú na hroby.

No posielam vám pozdrav zo Stupavy vo forme deťmi vydlabanými tekvicami ešte z Dňa zelí.

To mierne perverzné prevedenie vidím len ja, či aj niekto iný... Ach tie deti!




Snehulienka a 7 trpaslíkov nr 1

Snehulienka a 7 trpaslíkov nr

P.s. Neviem prečo, ale mám pocit, že o niekoľko rokov budeme oslavovať Vianoce už v lete...

6 komentárov:

  1. Ja na tomto sviatku osobne nic nemusim ale pride mi to trosku divne vies ze ked ludia na jednu stranu trochlia nad pozostalymi a potom idu vecer zit..no neviem , mna to tiez neoslovilo..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja neoslavujem, ale páči sa mi. A vlstne sa nič u nás na okolí ani nerobí, žiadne Halloween party ani nič. Možno tak v škole sme mali Halloween day (že sme prišli v maskách), ale to je všetko. Tiež tieto dni vnímam ako dušičky...zatial to ma u nás hlbší význam:) (ale páčia sa mi masky a celkovo dobrý nápad ten Halloween - Amíci sa vedia zabaviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neviem ci je na tom nieco oslavovat.. ale bavi ma vybehnut von v maskach a zabavit sa s praitelmi...
    nastastie zatial nemam komu chodit na hroby a tak si dnes zapalim sviecku za vsetkych mrtvych, ktori si to zasluzuia...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. u nas dnes dokonca zvonili deti v prezleceni a nemala som im co dat :D Neoslavujem, ale kvoli tym detom mi to bolo trochu luto... predsalen deti su deti a kvoli nim taketo akcie neodsudzujem.
    Sama to vsak prilis neuznavam taketo komercne zalezitosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zas na druhej strane, keby aj u nas bola tradicia chodit napriklad aj zapalovat aj trick or treatovat tak by nam to ani neprislo zvlastne. Takto mame zakorenene len truchlenie.. Mne osobne tiez pride oslavovanie take mm nie ze nevhodne, ale moc kontrastne k zapalovaniu a spominaniu...

    @Slecna Napoleon: vazne deturence??? to az takto na tom mladi ficia?:D a smiem sa spytat to v panelaciku???lebo s toto pocujem prvykrat, ze uz male deti zvonia..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podobnú akciu organizujeme aj u nás:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...