Lost in translation???

štvrtok 28. októbra 2010

Ako ryba vo vode

To, že som nadšenec tutorialov na rôzne účesy som tu už raz písala. Keďže v poslednej dobe fičali zapletené vrkôčiky, "plietla" som si ich aj ja. Je to praktické, a keď sa vydarí, aj vkusné. Najradšej pekne priberaný. Pekne vyzerá aj tzv. fishtail braid, keď sa cop rozdelí na dve časti a prekladajú sa len vonkajšie tenké pramienky krížom cez seba..

Minule som videla vďaka Simone Fore na facebooku video priberaného "rybacieho zapletenca", ktorý ma inšpiroval a snažila som sa ho napodobniť... (Samozrejme bez tých farebných príčeskov)...



A toť môj výtvor, síce nie úplne dokonalý, skoro vôbec sa nepodobá, ale bol to môj prvý pokus vôbec, ale vydržal celkom dlho. (Ospravedlňujem sa za ehm "profesionalitu" fotiek, ale nik nebol doma, čo by to zaznamenal:) )




Vytŕčiace pramienky som vytiahla z vrkoča a natočila..

1 komentár:

  1. Tak napada ma jedine ze.. wow.. To si ako dokazala sama na sebe?? To ani omylom, ani key mi ruky pozlatili.. Tlieskam, obdivujem, zavidim.. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...