Lost in translation???

nedeľa 31. októbra 2010

Guy Ritchie`s Dior Homme introducing sexy Jude Law and Michaela Kociánová

Predstavujem vám ďalšiu z mojich posadnutostí. Milujem reklamy, alá taká reklamy, ktoré sú poňaté ako krátky príbeh, či ktoré majú čo povedať, také, ktoré neprepnete, ak na ne natrafíte v televízií.

Medzi také ja zaraďujem reklamy na vône svetoznámych značiek. Vedia, že ak tam dajú krásne božsky vyzerajúce hviezdy, ľudia si to pozrú buď kvôli tomu, že ich majú radi, alebo ci povedia, wow keď si kúpim hentú vôňu, budem voňať ako ona, keď kúpim Dior Homme, bude môj miláčik voňať ako Jude Law.

No táto reklama ma zaujala samozrejme hlavne kvôli Judovi, čo si budeme nahovárať, potom je tam môj Paríž, ale najzaujímavejšie je, že slovenská modelka Michaela Kociánova nielen že mala tú možnosť obliecť si Juda, ale dokonca PREHOVORIŤ slovenskou angličtinou v reklame. Nechcem nikoho uraziť, ale nestretla som sa ešte s nejakým Slovákom, čest niektorým učiteľkám angličtiny,  ktorých angličtina neznie mmm trošku komicky, resp. je až moc počuť slovenský prízvuk. No čo, tvorcovia si mysleli, že to bude znieť exoticky.

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...