Lost in translation???

streda 23. februára 2011

Long time no blog

Táááákže... Dlho predlho som nemala čas, respektíve motiváciu, či nápady, náladu (vyberte si, čo už len chcete) sem dačo napísať. Po Vianociach a Novom roku som celkom -z môjho pohľadu podstatne- zmenila životný štýl.

Ani neviem čo ma to pochytilo. Jednoducho stres, smútok, nedostatok času na seba samú ma donútilo spomaliť. Začala som športovať (niekedy v blízkej budúcnosti vám predstavím vynález menom Flowin, ktorý ma tak pochytil), zdravšie sa stravovať- stal sa zo mňa šalátový macher. Čuduj sa svete začala som si variť. Síce to ide trošku do peňazí, ale čo už. Verili by ste, že ak si chce človek kúpiť trošku zeleniny a ovocia, musí si do peňažôčky našetriť aj 20 eur??

Škola na mesiac skončila, potom znovu začala, trávim tam niekedy aj krásnych 11 hodín denne. Začíname s chlapákom pomaly plánovať dovolenku cez moje oficiálne posledné študácke leto. On by sa chcel ísť pozrieť za bratom do Thajska, ja by som skôr išla na plavbu po mori, keďže sa toho letu trošku obávam. No uvidíme...
Keď už je taká zima

1 komentár:

  1. poviem ti, ze viem, ze zelenina je pekne draha, kedze je to moja jedina strava :D
    snad sa zhodnete na tej dovolenke:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...