Lost in translation???

streda 10. novembra 2010

Finally back

Konečne nastal ten zlom, keď si môžem dovoliť, trošku si oddýchnuť. Bolo toho veľa, doma, v škole, v robote... A dnes si konečne oddýchnem...

Highlight dňa bolo zatiaľ chutné sushi z Polusu... Ale večer naštastie nekončí. Natiahnuť sa do postele, prečítať si obľúbené blogy,  pozrieť, čo beží v telke, vytiahnuť knihu, vypiť horúcu čokoládu, zbaštiť mandarinku (konečne je ich čas, to znamená za chvíľku tu máme Mikuláša, Vianoce, sneh, filmy Sám doma a Vianočné prázdniny). A zaľahnúť.

Už aby bol víkend, s chlapákom si ideme robiť domáce sushi- to znamená, že zas budem ja ryžu variť, ja rybku krájať a ja rolovať riasy, ale nevadí. Bude dobre zas. Jo a v sobotu sa vešia obraz, tak budú prvé oficialné fotky :)

Som zvedavá dokedy mi vydrží táto nálada... Osobne tipujem do zajtra, lebo s aide do roboty:D

Moja najnovšia hriešna namotávačka, tyčinka Pribináčik:)

P.S. ako trávite vy svoje zaslúžené chvíľky oddychu, okrem blogovania samozrejme???

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...