Lost in translation???

utorok 19. októbra 2010

Čoskoro streda, takže učiť sa treba- alebo nie??

Je pomaly koniec októbra a ja už pomaly ale isto začínam pociťovať, že do tej školy treba aj dačo spraviť. Ale keď alternatív je tak mnoho a sú o dosť príťažlivejšie??

Napríklad dnes som si povedala, že sa vzdám príjemného večera v kine s polovičkou a pôjdem si robiť domov veci do školy. A výsledok? Posledné dve hodiny čumákujem do toho notebooku a nie a nie sa donútiť dačo napísať. Namiesto toho zvažujem, aký nový diel z mojich seriálikov si dnes už môžem pozrieť, alebo či si skôr neľahnem do postieľky a nepustím sa do nových knižiek, alebo či sa jednoducho nepoberiem do Hajan.
Až neviem, do ktorej sa pustiť skôr. No prvou obeťou budú asi Pamäte gejše. P.s. Milujem ťa si nechám na zimu

Poraďte mi, ako bojujete vy s takýmito stavmi??

P.S. Chlapák sa ma snažil prekvapiť, ale keďže prekvapenia nemám v láske, vytiahla som z neho, čo má zalubom... A chcel mi zadovážiť obraz s mojou podobizňou ( čo som razom zamietla, keďže si myslim, že nie som ten správny obrazový typ a nechcem mať v izbe svoj vlastný obraz, predsa len lepší by bol jeho obraz). Nakoniec sme sa rozhodli pre spoločnú fotku a voila:)  Ďalší z momentov, keď ho miluješ, nie je čo riešiť.

Still in progress, but I am pretty satisfied

2 komentáre:

  1. ten obraz je krasny.... ! :)

    oh a tam hore na tej knihe gerard.. ps:milujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uz buduci tyzden by mal byt hotovy...tak dufam, ze chlapak nebude na mna zly a hned si ho aj zavesim...

    a gerard...ako ktora ho nemiluje, nevie co je mnam..a pri tom filme som revala jedna radost, tak som zvedava na knihu

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...